*tać tać tać* - Dark Side of the Rainbow - Blog.hr

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*I,Me & Myself
Who I am?
Do you know?
No?
Then who will tell me?
I?
The future?
How come?

"Discover yourself"


*ostatak u izradi*

Find me x and x
My love x and x

*My sweet dreams


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits:
- buba-mara - x -





petak, 14.11.2008., 10:00
*tać tać tać*

zanima me zašto su neki ljudi loši prema nekima bez nekog posebnog razloga???
zašto me jedna cura u razredu nakon jedva 3 mjeseca ne može ni organski a nisam joj ništa uradila....
zar sam ja tako loša i po vanjskom izgledu ili po stilu odjevanja ili kao osoba da me ni pogledat ne može....
jesam li ja kriva??
mislim da nisam....
znam da nisam....
nisam joj učinila ništa nažao,dapače pomagala sam joj a ona ovako....
zar su ljudi tako pokvareni....
druže se sa tobom i odjednom ti bez ikakvog povoda okrenu leđa....
i pitaš se šta si skrivio?
jesi li je nečim povrijedio a da nisi ni znao?
i kasnije otkriješ da nisi ti nikakav problem već ona....
sama si je utvrdila u glavu da nisam za njezino društvo....
nema problema....
ako nisam nisam meni je potpuno svejedno....
ima i drugih,boljih i meni draži....
a znam i u to sam potpuno sigurna da će mi se kad-tad vratiti....
neće me moći cijelo vrijeme izbjegavati....
duge su 3 ipo godine koje se prostiru pred nama....
vratit će se a ja ću je fino odbiti jer mi ne trebaju licemjeri....
čas te vole čas te ne mogu pogledati.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.