Za Niku - Dark Side of the Rainbow - Blog.hr

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*I,Me & Myself
Who I am?
Do you know?
No?
Then who will tell me?
I?
The future?
How come?

"Discover yourself"


*ostatak u izradi*

Find me x and x
My love x and x

*My sweet dreams


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits:
- buba-mara - x -





nedjelja, 23.11.2008., 21:01
Za Niku

nemojte mi zamjeriti....
ovaj post sam napisala samo da se otarasim Nike....
počela me je ucjenjivati da neće odjaviti svoja dva posta ako ja ne objavim barem jedan....
naravno mislila sam objaviti Lanu da mi je dala malo više vremena al 5 minuta poslije njezine objave i točka....
došlo mi je da odem do nje i ubijem je....
ne mislim doslovno al kad mi postavi uvjete....Nix čuvaj se....
ne mislim doslovno....
Nika je kraljica i volim je kao super frendicu i uradila bih skoro sve za nju(skoro sve jer bih samo za jednu osobu sve uradila koliko me god to koštalo) al kada mi ovo uradi....
ti curo nisi svjesna šta mi radiš s ovim....
počneš ucjenjivati a ja ovakva kakva jesam tj uradit ću sve da dobijem što hoću,pristanem na svakakve stvari....
budeš li još jednom ovo uradila smatraj se blockanom na msnu :P

volim te budalo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.