Dunno - Dark Side of the Rainbow - Blog.hr

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*I,Me & Myself
Who I am?
Do you know?
No?
Then who will tell me?
I?
The future?
How come?

"Discover yourself"


*ostatak u izradi*

Find me x and x
My love x and x

*My sweet dreams


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits:
- buba-mara - x -





utorak, 24.02.2009., 10:39
Dunno

Sjedim pred ekranom sa tipkovnicom predamnom,nešto bih pisala,ne znam šta.Imam toliko toga da kažem,ali nemam riječi.Promijenila sam se iako vrlo malo.Majušno,neprimjetno,jedva vidljivo.Promatrala sam situaciju od kada je započela ova godina i pokušavala naći nešto što mi nedostaje.Zapravo,čini mi se da imam sve:super frendicu(Nutella,srce moje),dobre prijatelje i neke poznanike, odličan razred(iako sam na početku sumnjala u njega),koliko-toliko dobre ocjene, odličan razred(iako sam na početku sumnjala u njega…dobra smo ekipa),koliko-toliko dobre ocjene,…sve u svemu dobar život.Ali drži me osjećaj da mi nešto nedostaje.Ne,nije nikakav dečko je već volim,ali nismo skupa.Ovo prokleto sranje od interneta i jebena daljina od 250 kilometara čine svoje.Kad bih opisivala količinu sreće koju mi je donio…ne bih imala riječi za to jer one ne mogu to izraziti.Znajući da imam nekog pored sebe u ovom razdoblju života je bio predivan osjećaj.Bio je moj prvi pravi prijatelj.Bio je zbilja divno sve dok se ja i moji osjećaji nisu promijenili.Tražili su nešto drugo,više i dublje.Tu sam si sama zakomplicirala stvari.Postajalo je teže nositi se sa tim.Njemu je se u to vrijeme sviđala jedna druga cura.Možda sam bila ljubomorna na nju,ne znam,ali bilo mi je beskrajno drago što nije obostrano.Na početku godine sam mu sve lijepo priznala.Nisam mogla,a niti sam (ovaj put) htjela to držati samo za sebe.Obostrano je,barem je on tako rekao.Bilo je lijepo,tih dana.Odavno veću sreću nisam osjetila.Nikad se više smiješila nisam.Ljudi su mi se zbog toliko osmijeha smijali,ali nisam se obazirala.Bila sam sretna.Kasnije,nakon nekog vremena počela sam se osjećati kao teret,kao da mi mora sve ono reći i govoriti kao i na početku.Naši razgovori su postali obični,vjerojatno i dosadni.Nisam znala što bih od sebe,volim li ga još.Sinulo mi je.Volim ga,ali želim da si nađe normalnu curu.Dosađivala sam ga i zezala sa tim da bi već bilo vrijeme.To bi bilo jako lijepo…da si nađe curu.Možda ne želim to radi njega.To ide na moja ramena.Kada bi si našao nekog,to bi značilo da ja mogu krenuti dalje,da si mogu naći nekoga.Ovako,sve što vidim ima njega u sebi.Glupo mi je to.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.